Ana Sayfa > Okulumuz Hakkında

Yavuz Selim İlkokulu

Telefon : 04722152981
Belgegeçer : 0
Eposta Göndermek için tıklayınız
WEB https://agriyavuzselimilkokulu.meb.k12.tr
Adres : Murat Mah.Atatürk Cad. No 150 Ağrı Merkez
VİZYON : Yavuz Selim İlkokulu´nun Vizyonu:Ulu Önder Atatürk’ün çağdaş görüşleri ışığında evrensel çözümler üretebilen; ülkesine yararlı, özgüveni tam, toplum bilinci gelişmiş insanlar yetiştirmektir.
MİSYON : Yavuz Selim İlkokulu´nun Misyonu; öğrencilerinin küçük yaşta yeteneklerini ortaya çıkaracak, yaşamla uyumunu sağlayıcı bir eğitim ve öğretimi ön planda tutmak; Atatürkçü, bilgiyi özümseyen, araştıran, sorgulayan, analitik düşünen ve kritikler yapabilen, doğru iletişim kurabilen, toplum bilinci yüksek, başarıya inanan gençleri Türkiye’nin yarınlarına hazırlamaktır. Yavuz Selim İlkokulu´nun Misyonu; öğrencilerinin küçük yaşta yeteneklerini ortaya çıkaracak, yaşamla uyumunu sağlayıcı bir eğitim ve öğretimi ön planda tutmak; Atatürkçü, bilgiyi özümseyen, araştıran, sorgulayan, analitik düşünen ve kritikler yapabilen, doğru iletişim kurabilen, toplum bilinci yüksek, başarıya inanan gençleri Türkiye’nin yarınlarına hazırlamaktır.
BAŞARILAR : .....

Öğretmen :20
Öğrenci :364
Derslik :9
Kütüphane :1
Kütüphane Kitap Sayısı :200
Öğretim Şekli :İkili Eğitim
Saatler : 07:30 12:30 13:00 17:30
Bağlantı : ADSL
Yabancı Dil : İngilizce
Isınma : Doğalgaz
Servis :
Ulaşım : Ulaşım Şehir Dolmuşlarıyla sağlanmaktadır.
Yerleşim Yeri : Murat mah. Atatürk Cad.
İl /İlçe Merkezine Uzaklık : Okulumuz Ağrı Merkez ilçede bulunmaktadır.
Kontenjan Bilgileri :
Taban-Tavan Puan Bilgileri :
Okulun Sınav Başarı Durumu :
Sınavala Öğrenci Yerleştirme Yüzdesi :
Sportif Etkinlikler : Okulumuz kategorilere göre ilde düzenlenen sportif faaliyetlere katılmakta ve okul bünyesinde spor turnuvaları düzenlemektedir.
Bilimsel Etkinlikler :
Proje Çalışmaları : Okulumuzda "En Temiz Sınıf Projesi", "Zeka Küpü Projesi", "Okuyan Şehir Ağrı" ve "Bir Çayınızı İçeriz" Projelerini uygulamaktadır.
Yurtdışı Proje Faaliyetleri :
Diğer Hususlar :
Yazdır :